aishiteiru kara

Tuesday, November 07, 2006

Babysitter


Last Saturday, aku pergi melepak dengan my two best friends, Dila & Zura. Seronok! Dah lama betul tak jumpa diorang. Aisyah, anak Dila pun dah besar. Penat juga melayan budak kenit yang keletah ni. Hehe.. Malam tu, tidur kat Hotel D'Zura. Siap dinner & lunch provided tu. Makasih ya Zura. Bila2 nanti . boleh la masakkan mi bandung lagi.. Yummy!!

This weekend nak balik kampung. Semenjak abah & mak tak sihat sangat ni, kalau ada peluang, memang aku akan cabut balik Kulai. Makin kaya lah tokei Transnasional tu. :p

Tak sabar rasa nak jumpa budak kecik dua orang kat kampung. Adik aku Nabilah & anak buah aku Ammar. Si Nabilah ni mind dia macam orang tua. Kadang2 aku pun tak terjawab soalan genius dia tu. Walaupun mula2 dulu dia jeles bila tengok semua orang sayangkan Ammar, maklum lah anak bongsu, tapi sekarang, dia lah yang paling ambil berat kat anak sedara aku sorang tu. Yang si Ammar ni, memang tak larat jaga dia. Brutal semacam. Sakit2 jugalah badan aku ni bila jaga dia. Kereta mainan yang mak dia belikan pun boleh tercabut seat Ammar kerjakan.. Fuhhh, berpoluh beb. Ni gambar masa raya ari tu.

6 Comments:

  • heheheh.. balik kampung mmg best lin.. besar dah adik kau ye lin.. cepat jer masa ni berlalu..

    By Blogger cahaya petunjuk, At 5:38 PM  

  • betul tu nono.. ari tu jumpa dgn adik lelaki zura.. dulu kecik je, skang dah hensem dah.. hehe.. bila pikir2, tak terasa yang kita ni dah makin tua..oopppssss!!!

    By Blogger camarputih, At 6:38 PM  

  • lin...anak zihan ke tu ?

    By Blogger Munajah Cinta, At 5:55 PM  

  • tulah...bestkan kite lepak.. rasa kejap sgt ...si Ecah sibuk dah nk blk umah....Esok tuh asyik sebut je untie lin..(sbb zura kan x layan die sgt..he...he..)
    jgn mare yer zura...
    siap tunjuk lg buku yg ko colorkan sama2 ngan dier tuh

    By Blogger Dila, At 1:49 PM  

  • ina.. a'ah, tu anak zihan.. nampak macam besar kan? tp baru je 10 bulan .. smlm bawak die main benda 'motor' yg masuk duit, lepas tu gerak2 tu & ada lagu tu.. punyelah die seronok.. sampai tengah tido pun dok senyum lagi..

    dila..tu lah, asyik terbayang ecah je lepas balik tu .. yang aku paling nak gelak bile die nyanyi lagu jangan cepat marah tu.. issyyy, keletah betul!! baru tau , lagu tu lagu aznil.. ari tu dah dengar kat era.. patut la bebudak suka lagu tu..

    By Blogger camarputih, At 10:57 AM  

  • ah'ah... lps tuh br dengar.. lagu aznil.. yg kelakar die buat ayat sendiri tuh...

    By Blogger Dila, At 2:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home