aishiteiru kara

Tuesday, October 10, 2006

Such a Loser

erkkk!!! dah 17 ramadhan!!

what have i done? nothing...
have i grab all the chance ? nope..
will i experience it again next year? no idea..
am i the loser? YESS!!

please forgive me ya Allah..

Yaa Allah! Jadikanlah aku diantara orang-orang yang memohon ampunan, dan jadikanlah aku sebagai hamba-MU yang sholeh dan setia serta jadikanlah aku diantara Auliya'- MU yang dekat disisi-MU, dengan kelembutan-MU, Wahai dzat Yang Maha Pengasih di antara semua pengasih.

2 Comments:

  • aku pon rasa gitu.. takpe lin.. sama² kita perbaiki diri kita.. moga Allah sentiasa memberi hidayah kpd kita & memberkati hidup kita.. insyaAllah..

    By Blogger cahaya petunjuk, At 12:43 PM  

  • masih ada waktu lagi utk kita semua meningkatkan amalan kita.insya'allah kengkawan...
    aku pon mcm tu gak lin.mungkin dari semua aspek kita kena ubah...
    huhuhu...mcm ustazah plak...sorry ekk..

    By Blogger Munajah Cinta, At 1:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home